Sala Fitness

slide4

În sala de sport a Clubului Sportiv Ciprian Sora, activitatea sportivă se desfăşoară pe o suprafaţă totală de aproximativ 850 m² compartimentaţi astfel : 400m² sunt destinaţi sălii de fitness, 300m² pentru kick-box şi aproximativ 150m² revin încăperii unde se desfasoară toate activităţile ce ţin de aerobic.
Am pus la dispoziţia clienţilor noştri o locaţie bine aerisită, lumină naturală de la ferestrele mari cu vedere la parc. In ceea ce priveşte aparatura de fitness, dispunem de vârful de gamă de la Panatta-Evofit.

Aparatura este simplu de manevrat dar şi eficientă în acelaşi timp. Avem în dotarea zonei cardio, 6 biciclete, 6 steppere eliptice şi 6 benzi de alergat. Restul aparaturii este într-o formulă completă având astfel posibilitatea de a-i mulţumi pe cei care sunt obişnuiţi să lucreze cu greutăţi mari dar şi pe cei care au ca scop menţinerea în formă.
Echipa noastră este formată din antrenori profesionişti ce au cunostinţe aprofundate în toate domeniile care au legătură cu sportul şi sănătatea în general, fitness, aerobic,kangoo-jumps, zumba, steel tonic, thai kombat, arte marţiale copii şi adulţi.

 

FITNESS

Cu peste 3 milioane de practincanţi în fiecare țară fitnessul este unul din sporturile cele mai practicate. Începând cu anii ‘80 când era foarte la modă aerobicul sau disciplinele care amestecau dansul sportiv cu artele marțiale, fitnessul a reușit să se impună și să devină din ce in ce mai practicat fiind o metodă eficientă și rapidă de modelare corporală. Fitnessul este ansamblul de activități fizice cu ajutorul cărora e posibilă ajungerea la o formă fizică dorită dar și menținerea unei greutăți corporale fără a ne pune sănătatea în pericol. Modalitățile și tehnicile de antrenament sunt diferite, acestea fiind adaptate în funcție de metoda aleasă ( cardio, aerobic, greutăți). Fitness-ul,exercițiile fizice stimulează musculatură,remodelează tonusul muscular.Un program de fintess bine structurat practicat de 3-4 ori pe săptămâna reprezintă necesarul pentru o persoană să își formeze o condiție fizică și să aibă un corp sănătos.

Organismul fiecăruia reacționează diferit în funcție de factorii care îl influențează, în cazurile persoanelor supraponderale este indicat ca antrenamentele să fie efectuate sub atentă supraveghere și îndrumare a unui antrenor personal experimentat.Prin practicarea de exerciții fizice capeți energie și poftă de viață însă nu uitați de odihnă,somnul de 8 ore este obligatoriu pentru refacerea organismului după stres fizic.
Nu va amăgiți că dacă mergeți pe jos de la birou spre casă sau dacă alergați de 2 ori pe săptămâna în parc veți slăbi.O siluetă armonioasă se obține cu mai mult efort.E nevoie să combinați cardio cu antrenamentele cu greutăți. Know-How-ul și motivația pentru un program de fintess sunt deseori mult mai potrivite decât achiziționarea de echipamente care nu vor fi folosite.

 

Comments are closed