8 INGREDIENTE PENTRU MASA MUSCULARA

Cele opt alimente de care aveti nevoie intr-un meniu pentru construirea masei musculare

999632_753051054809634_8442645715851278340_n (2)Pentru cei mai multi culturisti, antrenamentele grele zilnice sunt de fapt partea mai usoara a regimului lor. Mult mai greu este sa tina regimul alimentar care mentine o stare anabolica – care este responsabila pentru construirea masei musculare – pentru cele 22 sau 23 de ore pe zi, atunci cand corpul noastru incearca cu disperare sa se recupereze intre antrenamente. Din fericire, nutritia nu trebuie sa fie de domeniul SF-ului. Aceasta lista contine opt alimente de baza pentru construirea masei musculare.

1. CARNEA DE VITA
Cand vine vorba de alimente de constructie, atuurile carnii rosii sunt de neatins. Acesta este dotata cu proteine si incarcata cu creatina naturala, sa nu mai vorbim de fier. Trebuie sa fii atent ce cumperi pentru a evita grasimea(exemplu:ceafa). Ideala este pulpa sau muschiul de vita : contin 95% carne de vita macra, 6 grame de grasime/170 garme de carne si aproximativ 36 grame de proteine. O masa sau doua pe zi care sa contina 200 grame de carne de vita sunt de baza pentru o cresterea masei musculare.

Citeste mai mult

Suplimente nutritive // Produse

Suplimente nutritive

 

Citeste mai mult

Cristian Spetcu, elevul lui Ciprian Sora, este pregătit pentru gala Superkombat din Olanda

Cristian Spetcu, elevul lui Ciprian Sora, este pregătit pentru gala Superkombat din Olanda

Gala Superkombat World Grand Prix, programată pe 27 septembrie, va avea în program şi doi luptători români, Cristian Spetcu şi Cătălin Moroşanu.

Cristian Spetcu, 24 de ani, elevul lui Ciprian Sora, urmează să se lupte pe 27 septembrie, într-un super-fight la categoria uşoară (-63,5 kg) în cadrul galei Superkombat din Olanda.

Adversarul său, Hamza Soesie, din Maroc, este mai bine cotat şi mai înalt decât românul, însă acest lucru nu îl sperie pe Ciprian Sora, care speră ca Spetcu să dea pronosticurile peste cap şi să iasă învingător din această luptă.

“Este perioada de bază în care definitivăm antrenamentele tactice. Va avea un meci foarte greu, dar vrem să dăm pronosticurile peste cap şi să învingem Ia acest meci. Am pregătit o tactică specială”, a declarat Ciprian Sora pentru SportNews.

La rândul său, Cristian Spetcu este şi el încrezător în şansele sale, dorind să demonstreze că românii reprezintă adversari de temut în circuitul Superkoombat.

“ Mă simt pregătit, vreau să fac un meci foarte bun. O victorie pentur mine ar însemna foarte mult deoarece lupt în Olanda, ţara kick-boxului. Vreau să demonstrez că noi, românii, suntem mai buni decât ei”, ne-a spus Cristian Spetcu.

Sursa : http://www.sportnews.ro

Adevar si Fictiune despre arderea grasimilor

Adevarul despre cele mai intalnite 10 ipoteze nutritive in fitness si bodybuilding

dumbbell-strengthExista mituri din belsug iar altele sunt in formare, dar asta e nimic in comparatie cu erorile care sunt aruncate despre tema nutritiei prin salile de profil in mod special. 
La un moment dat, trebuie sa pui lucrurile la punct si sa delimitezi toate miturile nutritionale care plutesc in jurul tau. Dar aici e smecheria: unele dintre aceste mituri sunt de fapt adevarate! Dar care dintre ele? Pentru a va ajuta si a va scoate din ceata, am facut o lista cu 10 dintre cele mai comune dileme despre ardere a grasimilor si la finalul fiecareia din cele 10 dileme ca lucrurile sa fie simple am sa le cataloghez ca: adevar sau fictiune.
1) DIETELE BOGATE IN GRASIMI TE INGRASA

combinarea-alimentelor
Comparand carbohidrati, proteine si grasimi alimentare la gram, grasimea iese pe primul loc deoarece grasimea alimentara este mult mai bogata in calorii. Un gram de proteine sau carbohidrati ofera patru calorii, dar aceeasi cantitate de grasime ofera noua calorii – mai mult decat dublu. Daca mananci unt la fiecare masa, poti adauga pana la o tona de calorii…!
Cand adopti o dieta care este moderata in grasimi (20% – 30% din totalul necesar de calorii), nu se adauga multe calorii in plus. Sa nu mai vorbim, atunci cand mananci grasimi sanatoase. In primul rand, ele sunt mult mai usor de utilizat pentru consumul de energie decat grasimile saturate si nesaturate. Si varietatea de grasimi sanatoase omega-3 incurajeaza de fapt o ardere a grasimilor.

VERDICT: Adevar

Adevar si Fictiune despre arderea grasimilor
Adevarul despre cele mai intalnite 10 ipoteze nutritive in fitness si bodybuilding

Citeste mai mult