TOT CE TREBUIE SA STIM DESPRE ARTICULATIA UMARULUI

PROBABIL CA NU GRESIM PREA MULT DACA AFIRMAM CA PRACTIC ORICE SPORTIV CARE SE ANTRENEAZA DE CEL PUTIN DOI ANI A SIMTIT MACAR O DATA IN ACEST INTERVAL DE TIMP O DURERE IN UMAR.
Musculatura-umarului-muschiul-deltoid
Articulatia umarului pare sa fie predispusa in mod special la suferinte, fie ele cronice sau acute. Odata ce durerea se instaleaza in umar, chiar si o activitate de rutina cum ar fi imbracarea unei camasi sau samponarea parului la dus poate deveni o povara.
Antrenamentul pare sa devina imposibil in conditiile unei dureri a umarului deoarece acesta este implicat in miscare la diferite nivele, de catre aproape toate exercitiile.
O problema a umarului poate fi agravata si de genuflexiuni sau de ridicarile pe varfuri.
Rolul articulatiei umarului, de “oaie neagra” a tuturor articulatiilor, deriva din structura sa specifica.
Articulatia glenohumerala locul unde capul humerusului se ataseaza la complexul umarului este o articulatie de tip proeminenta-capsula ca si cea a soldului.

Citeste mai mult

CREATINA

CREATINA sau Acid acetic-guanidina α-metil

Creatina este un acid organic cu azot care apare in mod natural la vertebrate si ajuta sa furnizeze energie la toate celulele din corp, in principal muschilor. Acest lucru se realizeaza prin cresterea formarii de adenozin trifosfat. Creatina a fost descoperita in anul 1832, cand Michel Eugène Chevreul a identificat existenta ei in extrasul alcalinizat al musculaturii scheletice. Mai tarziu, el a numit precipitatul cristalizat dupa cuvantul grecesc pentru carne, κρέας (kreas). Analiza timpurie a aratat ca sangele uman contine aproximativ 1% creatina, iar cele mai mari concentratii se gasesc in sangele animal: creier (0,14%), muschi (0,50%) si testicule (0,18%). Ficatul si rinichii contin aproximativ 0,01% creatina.

1653360_759517504162989_5265887902208995516_n
Creatina este produsa in mod natural in corpul uman de aminoacizi, in primul rand in rinichi si ficat. Aceasta este transportata in sange pentru a fi utilizata de catre muschi.

Citeste mai mult

8 INGREDIENTE PENTRU MASA MUSCULARA

Cele opt alimente de care aveti nevoie intr-un meniu pentru construirea masei musculare

999632_753051054809634_8442645715851278340_n (2)Pentru cei mai multi culturisti, antrenamentele grele zilnice sunt de fapt partea mai usoara a regimului lor. Mult mai greu este sa tina regimul alimentar care mentine o stare anabolica – care este responsabila pentru construirea masei musculare – pentru cele 22 sau 23 de ore pe zi, atunci cand corpul noastru incearca cu disperare sa se recupereze intre antrenamente. Din fericire, nutritia nu trebuie sa fie de domeniul SF-ului. Aceasta lista contine opt alimente de baza pentru construirea masei musculare.

1. CARNEA DE VITA
Cand vine vorba de alimente de constructie, atuurile carnii rosii sunt de neatins. Acesta este dotata cu proteine si incarcata cu creatina naturala, sa nu mai vorbim de fier. Trebuie sa fii atent ce cumperi pentru a evita grasimea(exemplu:ceafa). Ideala este pulpa sau muschiul de vita : contin 95% carne de vita macra, 6 grame de grasime/170 garme de carne si aproximativ 36 grame de proteine. O masa sau doua pe zi care sa contina 200 grame de carne de vita sunt de baza pentru o cresterea masei musculare.

Citeste mai mult

Suplimente nutritive // Produse

Suplimente nutritive

 

Citeste mai mult