3 reguli pe care poti sa le incalci in fitness

Fitnessul si dietele, de obicei, sunt pline de reguli si restrictii. Toate au acelasi scop: obtinerea unui trup superb si o minte echilibrata. Ca in orice alt domeniu, si in fitness, unele reguli sunt facute pentru a fi incalcate.

DCIM104GOPRO

Daca pana acum am vorbit doar despre “trebuie sa faci asta“, “trebuie sa faci cealalta“, ce-ar fi sa iti spunem si cum poti trisa din cand in cand?

Foarte putine persoane au o motivatie cand merg la sala si mai putine sunt acelea carora chiar le place acolo. Majoritatea o facem din obligatie, pentru ca trebuie. Tragem de fiare pentru a scapa cat mai repede si cat mai usor de kilogramele in plus.

De multe ori, instructorii de fitness ne mai pacalesc si ne pun sa facem exercitii in plus, doar de dragul de a-si exercita superioritatea de om cu un trup perfect sculptat. Putem insa sa renuntam la:

Citeste mai mult

Arta Martiala inseamna un mod de viata

Arta Martiala inseamna un mod de viata, un mod de a te educa pentru viata si nu in ultimul rand un mod de a intelege viata. Activitatea Artei Martiale este un domeniu complex de activitati ce se executa sistematic si continuu in scopul intaririi si mentinerii sanatatii, dezvoltarii si perfectionarii calitatilor motrice si morale. 

Kick-boxing-ul (derivat din artele martiale) isi are originile din MuayThai. El a fost derulat ca o competitie a stilului de Muay Thai de catre promotorul japonez Noguchi. El a vrut sa introduca in Japonia stilul Muay Thai asa cum l-a vazut in Thailanda. Cei 3 luptatori de Muay Thai au fost invitati in Japonia in 1966, pentru a lupta impotriva a 3 luptatori de Karate.

Japonia a castigat cu 2-1, Noguchi impreuna cu Kenji Kurosaki (instructor de Karate Kyokushin) au studiat Muay Thai si au dezvoltat o combinatie a artelor martiale, pe care Noguchi a denumit-o Kick-Boxing.

punching-bag2

PREVENŢIA AGRESIUNII. VIOLUL. 25 DE SFATURI PRACTICE

… A preda arte marţiale sau a fi artist marţial, doar de dragul tehnicilor, atragerii de noi discipoli sau pentru a demonstra un nivel ridicat de exprimare combativă, nu înseamnă totul… Cei din jurul nostru au nevoie şi de o îndrumare optimă, un sfat adecvat, pentru a înţelege încă o dată că viaţa este frumoasă, dar lupta pentru supravieţuire există şi va exista indiferent de formele primare sau elevate în care apare… Aşadar, cei care înţeleg dincolo de practica brută din săli, au datoria să creioneze principiile acţiunii în cazul unei posibile confruntări, pentru că cine ştie cui sau când acestea vor fi utile… Totul are finalitate, şi trebuie să ne pregătim să fim, dacă nu mai buni decât ieri, cel puţin, mult mai bine informaţi… La bună citire!

 

1. Nu te plimba distras/ă, mai ales de către tehnologie. Nu te juca cu iPod-ul sau iPhone-ul (smartphone-ul), deoarece atacatorii sunt în căutarea de persoane distrase care arată că nu sunt atente la împrejurimi. Acelaşi lucru poate fi spus şi despre vorbitul la telefonul tău mobil .

Pe de altă parte, dacă simţi însă că cineva te urmăreşte, scoate telefonul mobil şi pretinde că vorbeşti cu cineva cunoscut, un ” partener de discuţie”, care ar fi fost înştiinţat de un potenţial atac. În cazul în care potenţialului atacator se gândeşte că ar putea exista “martori”, planul său s-ar putea schimba în mintea lui. Poţi pretinde chiar că ai stabilit o întâlnire cu cineva, că ai ajuns la acel loc şi că “partenerul” trebuie să apară foarte curând. Nu spune ” 5 minute “, sau o anume perioadă de timp, pentru ca atacatorul poate decide să ia măsuri rapid. Dacă atacatorul va crede că interlocutorul trebuie să apară curând, este foarte posibil să se retragă .

2. Învaţă să ai încredere în instinctele tale. Te-ar putea salva de la a fi atacat/ă/violat/ă sau de la ceva mai rău . Dacă te simţi incomod/ă sau nesigur/ă în orice caz, interesul primar este acela de a scăpa şi de a primi ajutor rapid. Aşa că, foloseste instinctele naturale: Strigă, fugi, luptă … dezlănţuie-te, astfel încât să fii conştient/ă că nimic nu e mai presus decât viaţa ori integritatea ta corporală…Simte nevoia supravieţuirii….

3. Fii conştient/ă de împrejurimi, în orice moment. Locurile de parcare, garajele sunt două dintre locurile care sunt cel mai des vizate de tentativele de agresiune sau viol. Atacatorii sunt adevărate animale de pradă, astfel că vizualizează cu mare atenţie împrejurimile. Dacă eşti într-o parcare si simţi că cineva te urmăreşte, începe sa faci zgomot – vorbeşte cu tine tare, vorbeşte cu o persoană imaginară, sau pretinde că vorbeşti pe telefonul tău mobil (vezi mai sus). Cu cât potenţiala victimă începe să devină la rândul său aptă să reacţioneze, cu atât scad şi şansele unui potenţial atac.

Citeste mai mult

Top 5 Suplimente pentru Cresterea Masei Musculare

In urma multor intrebari primite din partea prietenilor, cunoscutilor si clientilor pe marginea acestui subiect, m-am hotarat sa le raspund prin acest articol.

suplemento

Voi incepe prin a spune ca stapanirea antrenamentului si a nutritiei este factorul principal al succesului in fitness si bodybuilding.

In aceeasi masura , suplimentele pot creste eficacitatea atat a antrenamentului, cat si a nutritiei, oferindu-ti un avantaj in ceea ce priveste performanta in sala. In ziua de azi, industria suplimentelor este in plina expansiune, existand o abundenta de suplimente pentru cresterea masei, arderea grasimilor sau imbunatatirea sanatatii.

Din cauza volumului mare de informatii si bombardamentul zilnic cu ultimele descoperiri in domeniul suplimentelor, practicantul obisnuit de fitness este lasat in confuzie in legatura cu alegerea suplimentelor.

Prin prizma experientei mele, va recomand o lista cu top 5 suplimente dovedite atat in laborator, cat si in sala, sa creasca forta si masa musculara.

Citeste mai mult