DIETA FULGER DE DETOXIFIERE IN 5 ZILE // Dieta – fulger dupa vacanta de Paste

Aceasta dieta de detoxifiere poate fi urmata de oricine, fiind bazata pe legume care nu modifica aciditatea gastrica, dar care imbunatatesc digestia, sunt bogate in antioxidanti si aduc un plus de vitamine si minerale organismului.

dieta de detoxifiere cu legume

 

Prima zi a dietei de detoxifiere

Aceasta zi este de trecere intre regimul obisnuit de hrana si cel al fazei de detoxifiere propriu-zisa.

In aceasta zi trebuie sa excludeti din alimentatie:
– zaharul, fainoasele, cerealele, cartoful, orezul;
– fructele si alte surse de dulce;
– uleiul (inclusiv in preparate), alte alimente grase (nuci, alune, seminte, avocado, mango etc.);
– proteine: carne, fructe de mare, oua

Urmatoarele 3 zile ale dietei de detoxifiere

In aceste zile regulile alimentare sunt simple. Sunt folosite legumele pentru ca au un continut ridicat de antioxidanti, vitamine si minerale, dar totodata nu cresc aciditatea gastrica si sunt calmante pentru mucoasele digestive.

dieta de detoxifiere salate

+

Dieta – fulger dupa vacanta de Paste

Mic dejun

  • – o cana cu lapte si fulgi de cereale (nu musli) sau
  • – doua felii de paine prajita cu unt;
  • – apa plata sau ceai.

Gustarea de dimineata

  • – o banana sau
  • – o cescuta de orez cu lapte sau
  • – un sandvis cu branza si unt.

Pranzul

  • – o jumatate de conserva de ton, un cartof fiert, pasat, cu lapte sau
  • – 100 gr. macrou sau cod fiert, un cartof si o lingurita de maioneza sau
  • – doi cartofi copti, cu branza de vaci.

Gustarea de dupa-amiaza

  • – un iaurt mic (nu cu fructe) sau
  • – doua felii de paine prajita, cu o lingurita de dulceata;
  • – o cescuta de orez cu lapte.

Cina (nu dupa ora 19:00)

  • – peste (macrou, cod) fiert sau la gratar, doi cartofi fierti sau
  • – un piept de pui la gratar, doi morcovi fierti sau 100 gr.
  • – mazare

Gustarea de seara
– o cescuta de orez cu lapte sau
– spuma de fructe dintr-o banana, visine, capsuni sau
– o cana cu lapte.

DSC_3095Cateva ponturi care vor echivala cu cate 1 kilogram in minus pe saptamana:
– goleste frigiderul de tot ceea ce te-ar putea tenta;
– nu spune ca tii regim decat persoanelor care stii ca te-ar putea sprijini in incercarea ta;
– inainte de a merge la cumparaturi fa o lista cu cele necesare, altfel vei fi tentata sa cumperi tot ce intalnesti in cale;
– nu consuma in aceste 5 zile alte fructe decat cele prescrise (banana, visine, capsuni);
– incearca sa nu depasesti 75 grame unt in acest timp;
– nu sari niciodata peste micul dejun;
– bea cat mai multa apa.

Comments

comments

Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *